יום שלישי, 2 בפברואר 2010

מיתוג אישי






מיתוגים גאה להציג את iBranding - זרוע אינטרנטית נוספת מבית SKALA מיתוגים.
IBranding מיתוג אישי באינטרנט מבצעת מיתוג אישי לחברות, בעלי חברות ופרסונות על מנת להציג אותם במיטבם מול מנועי החיפוש.
היום מסתבר שאפילו יציאה לדייט ראשון עוברת בגוגל כי הרי מידע הוא צורך בסיסי ואם הדרך אליו קצרה אז נגיע אליו. הבחור או הבחורה ניגשים לפני פגישה או לפני קביעת מועד הפגישה למחשב - נכנסים לגוגל ובודקים פרטים על בן הזוג/בת הזוג אותו/ה אמורים לפגוש. מסתבר שמיום ליום מנועי החיפוש וגוגל בראשם אוספים כמויות עצומות של מידע והם ניתנות לצפייה לקהל הרחב - אז לפני שמוצאים אותכם ב"מערומיכם" כדאי לבצע מיתוג אישי מקצועי.
למרות זאת מיתוג אישי כמובן אינו נועד להבליט ולהעצים אזכורים חיוביים. מיתוג אישי נועד להרבה מעבר לכך , למשל אנשי עסקים הנפגשים מידי יום עם לקוחות/משקיעים או כל בעל מקצוע אינם יודעים תמיד כי למעשה בודקים עליהם מידע במנועי החיפוש לפני פגישה או קבלת החלטות הנוגעות לצדדים.

דוגמא לסיטואציה של אחד הלקוחות שלנו - בעל חברה מוכרת וגדולה קבע פגישה עם חברה משמעותית לביצוע שיתוף פעולה עסקי. הגיעו 2 הצדדים לפגישה מעונבים, מחויטים ועם רצון לקדם את עסקיהם. בעל החברה השני הגיע לפגישה המיוחלת לא לפני שבדק איזכורים על האדם הראשון שכללו את שם החברה, שמו הפרטי ואף את שם החברה הקודמת שהיה בעליה.
טוב, כנראה שהבנתם , האיזכורים לא היו חיוביים או איך נאמר את זה בפחות עדינות - האיזכורים בגוגל היו מחרידים ולא בצדק כיוון שהאדם הראשון הסתבך בעבר עם שותף אחר שגנב וברח מהעסק וכל האיזכורים השליליים מכילים כתבות מעיתונים על מעלליו של השותף ועליו כקורבן.

ופה בעצם מתחילה בעיה - גוגל אינו מסמן את הטקסט שהוא סורק ולכן כל המידע הינו אותנטי ויש צורך להבין ולהקפיד על התדמית שלנו בפרסונות וכבעלי חברות.

מיתוג אישי באינטרנט הוא כלי רב עוצמה שהתחיל בארצות הברית - ארץ התדמית.
לראייה אפשר לעקוב ולקרוא על הקמפיינים העוצמתיים והמיתוג האישי המוצלח ( מבחינת תוצאת עבודה) של ברק אובמה ערב הבחירות שידע את הכוח הטמון במיתוג אישי במדיה המשמעותית ביותר והזמינה ביותר והיא האינטרנט.
מסתבר זמן לא רב לפני הבחירות בארה"ב, הרבה מאוד תושבים כלל לא הכירו את ברק אובמה ולא ידעו למעשה מיהו ולכן התחילו לבדוק ולחפש פרטים נוספים, איפה ?? באינטרנט. תוצאות החיפוש הראשונות אלו תוצאות חיוביות שעברו יעוץ מיתוג אישי ברשת על מנת לקדם ולהציג אותם בראש הרשימה והתוצאות דיברו בעד עצמם, ברק אובמה ניצח לא מעט בזכות העוצמה שהופעלה ברשת.
מקרה הפוך היה עם הנשיא בוש. בקדנציה הראשונה היו לא מעט אזרחים ממורמרים על התכתיבים החדשים והביעו חוסר שביעות רצון מתפקודו של הנשיא בוש. החליטו קבוצה גדולה מאוש של מקדמי אתרים להתאחד ויצרו תוצאה מוזרה.
חיפוש המילה טיפש הציגה בתוצאה הראשונה את העמוד של הנשיא בוש באתר של הבית הלבן - אם זה לא פאדיחה, מה כן ?
מיתוג באינטרנט הוא כלי חיוני ובעל משמעות גדולה מאוד .
נרשם על ידי אופיר גפקוביץ - מומחה למיתוג, מיתוג אישי , קידום אתרים ועיצוב אתרים מקצועי

אין תגובות: