יום שני, 31 באוגוסט 2009

שטיחים

מיתוגים באמצעות זרוע קידום האתרים שלה מבצעת את מהלך קידום האתר של בית השטיחים והפרקט.
החברה פנתה אלינו לאחר שנים של ניסיונות שונות ומגוונות לקדם את האתר אך לשוא. SKALA קידום אתרים ביצעה אופטימיזציה ומחקר מקיף וחדשני ובמקביל בוצעו מספר רב של עדכונים ושינויים. היום לאחר מספר חודשים השגנו את היעד בהצלחה יתרה והביטויים שטיח, שטיחים , שטיחים בעבודת יד הגיעו לעמוד הראשון המיוח בתוצאות החיפוש של גוגל.

שטיח תמיד היה פריט אופנתי אך מתחילת עידן הפרקט נוצרה תחרות גדולה שגברה במידה מסויימת על השטיח.
היום חזרו השטיחים בגדול עם מגוון ענק של עיצובים ומרקמים
שטיחים - בית השטיחים והפרקט משווקים מגוון עצום של שטיחים לבית.
שטיחים בעבודת יד , שטיחים לחדרי ילדים וכמובן שטיחי שאגי שהפכו ללהיט אופנתי בשים האחרונות.
האם השטיחים חזרו להתחרות בפרקט שכבר הפך לסטנדרט כמעט בכל בית?
ובכן, ההרמוניה ביניהם היא המעניינת, פרקט בשילוב שטיח עשוי לתת תחושה של חמימות ומודרניות יחד.
שטיחים

יום שבת, 15 באוגוסט 2009

מערכת פרסונליזציה ב youtube

אתר שיתוף הוידיאו הגדול בעולם YOUTUBE הוסיף מערכת פרסונליזציה חדשה מהטובות שנראו עד כה.
המערכת לומדת בעזרת הרבה מאוד פרמטרים באיזה סגנון של סרטים הגולש צופה ועל פי זה מציגה לו בכל פעם שהוא חוזר לאתר את הסרטונים המתאימים לו ביותר.
כמובן ששכל שהגולש צופה שכמות גדולה יותר של סרטים, למעשה נאספים עוד ועוד פרמטרים המאפשרים לדייק עוד יותר בפעם הבאה.
בדקתי את זה במשך כחודש ומה להגיד לכם ... המערכת יודעת כבר יותר טוב ממני מה אני אוהב.
אתרים גדולים נוספים משתמשים במערכת פרסונליזציה למשל AMAZON שמציגה לך בכל כניסה חדשה לאתר את המוצרים הקרובים ביותר למוצרים שבהם התעניינת או רכשת בעבר.
ללא ספק תחום זה הופך למשמעותי ביותר בעיקר באתרי E COMMERCE בהם מוצעים לגולשים מוצרים מתאימים למוצרים שרכשו או עומדים לרכוש למשל גולש שיתעניין ברכישת מכשיר IPHONE , יוצע לו לפני הקניה נרתיק מתאים.